Vattkoppan kan gå!

Usha, känner mig inte alls fräch nu. Har ätit en pizza sån där ifrån willys... Kanske ska göra lite övningar här hemma i vardagsrummet så kanske jag känner mig lite bättre...

Nu över till lite annat!

Idag har min snälla mami hjälpt mig att permanenta håret, tack! <3
Efter det så träffade jag Ema, vi gick till coop och jag köpte hårfärg. Kan ju slänga upp en för och efter bild när jag färgat det. Det blidde rödbrun färg. Vill ju ha jätte röd, men vågar inte riktigt än. Så det får bli nästa gång!

Det var jäkligt skönt att få sig en promenad, så det tycker jag vi ska göra lite oftare Ema. Och så var det väl lite kul att träffa henne också, jag blev helt stimmig o jobbig kände jag. Hon sa det själv, "ae fy fan, nu kan ja inte träffa dig på 3 år". haha

Och vet ni en rolig sak?:) Min älskade lilla pluttisfis går nu!!! Åh så duktig, hon är helt nöjd också och man ser på henne att hon är stolt som äntligen KAN! Hon är 9 månader precis som Elina var när hon började gå.
I morgon blir det att slänga upp lite nya bilder på tösera, känner att det var länge sen.


Kommentarer
Postat av: Ema

haha, jag är så snäll ju! :D ja ida, det är bara att du hör av dig om du vill promenera, men det gör du ju aldrig ;)

2011-06-03 @ 19:19:56
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0