En lukt-rik morgon

Morsning!

Nu sover lillfisen, efter att hon skitit ner sig totalt och vad tvungen att bada! Hon blir helt jätte trött av att bada, spelar liksom ingen roll om det är 5 minuter eller 15.

Jag misstänker att hon nu fått vattkoppor också. Nellies har ju äntligen nästan försvunnit helt, bara några få skorpor kvar.

Förut när jag bytte blöja på Livia såg jag en blåsa vid ljumsken som var vätskefylld. vet inte om det är någon form av blåsa som blivit av att blöjan skavt. Eftersom det bara är en. Men det märker jag snart... Dom sprids ju rätt fort menar jag... Hoppas hon och Elina får det nu, så dom inte får det senare i livet!

Jag sitter och funderar på vad man ska göra idag? Kanske gå ut, eller gå och titta lite i affärer. Bara synd att jag och Livia inte kan ta långpromenader tillsammans längre.. eftersom hon inte gillart helt enkelt. Men hoppas att solen alla fall kan komma fram snart så vi kan sätta oss på en filt utanför och leka eller mysa :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får ha henne i bärsele :) då ser hon ju allt :)

2011-05-25 @ 20:45:09
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0