Pirrigt

Jaa men det här var länge sen! Ska försöka skriva av mig lite här i bloggen alla fall MINST en gång om dan!
Känns nästan lite pirrigt att skriva... haha
Kanske för att man vet att andra ska läsa det som jag sitter och skriver... fast det som är meningen med en blogg iofs
äch!

Idag har jag och Livia träffat Minni, det var väldans mysigt. Satt oss nere vid hamnen och åt en efterlängtad daimstrut-glass. Vi höll oss kvar på bänken trots att det kom in en orkan bland oss!
Och så gick vi hem och satte oss på en filt på gräset innan jag skulle hämta de andra två musketörerna på dagis. Varmt och skönt var de, men Livia insisterade på att sätta klorna i Minnas strumpbyxor så det blev en maska. Så hon fick sig en liten utskällning av Minna som fick panic, haha! ;)

Nu sitter jag inne.. men vafan, jag får paniik av att sitta inne när ja ser att solen lyser. Vill ut, ut, ut. Gå promenader i hundra timmar och komma hem o känna sig smal och hungrig. Jaa sa ja, det vill ja!

Men istället tror jag att jag ska ta och spela ett "fishy" spel på spela.se som jag gått och blivit helt beroende av. Kan ju tillägga att det är skitlarvigt. Men vem bryr sig? Jag är fortfarande 5 år i sinnet så, blir ju perfekt!

Tjip och hej!


Kommentarer
Postat av: Ema

ja, du vet ju vem du ska höra av dig till när du vill promenera din jävel! ;) förresten, jag har bara den här veckan kvar i skolan. så kan vi inte köra en picknick någon dag nästa vecka som vi snackade om? gå ut långt någonstans.

2011-05-23 @ 18:12:04
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: minna

hahaha jag skällde ju inte alls ut livia ;)

men iida när du har tråkigt ringer du mig, jag har ALDRIG nått o göra!

får nämligen också panic av o sitta inne o se de fina vädret..

2011-05-23 @ 18:38:04
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emma

ELLER! Så tar du bussen till meeeeej...JA. NU SA JA!

Puss <3

2011-05-23 @ 23:24:38
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

Så söta barn :)

2011-05-25 @ 08:16:01
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0