ja ä int bitter

Idag är jag inte så glad... Vet inte varför, men är ganska så tjurig faktiskt. Vädret är tråkigt, kommer börja ösregna vilken sekund som helst. Nä men då kan jag ju inte gå ut?! Har fortfarande inget regnskydd till vagnen, fast då får jag ju skylla mig själv som inte köpt nåt än.


Funderar på om jag ska ta och gå en sväng till syster yster och Naima. Det är ju inte så långt, jag kan ju i värsta fall springa fort som satan om vädret väljer att dränka mig med regn.

Det får nog bli så, det var länge sen Livia och kusinen lekte nu! Ska ta och ringa henne och se vad hon gör den filuren...

Senare idag MÅSTE jag hinna med en promenad. Annars får jag panik och det vill vi ju inte. Tråkiga är att mitt minsta troll inte riktigt är med på noterna när det gäller promenader. Hon blir genast uttråkad och gnäller/tjuter/skriker mest hela tiden. Ålar sig ur selen gör hon också. så det spelar ju ingen roll om hon har den eller ej. Men givetvis så sätter ja fast henne alla fall.

Undrar varför hon ogillar att åka vagn helt plötlisgt... hon var jätte lugn o nöjd när hon var nyfödd fram till ca 8 månader. (nu är hon 9 snart 10 mån).

NU: Calling cääärolajn! Eller, Carolina som hon älskar att bli kallad hahahah! (jo det var ett roligt skämt, om man känner henne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0