ÄCKLIGT!

HERREGUUUD jag tror jag dör. Jag stod och borstade tänderna nyss och tvättade ansiktet. Så skulle jag torka mig med den UPPHÄNGDA handduken. Jag känner nåt emot aniktet, lite hårt. Jag tyckte jag såg nåt litet svart som åkte ner mot golvet. Panikslagen och svettig letar jag efter vad jag trodde skulle vara en tvestjärt. Men så ligger de en stor fet SILVERFISK mitt framför mina fötter!!! ÅÅ jag dog lite!!

Nu över till annat. Min kväll har spenderats hos Minna. Väldigt trevlig kväll, och mkt mkt prat. Enligt mig djupa samtal. Vilket känns bra. Det känns bra att veta att man kan prata om allt. Att man litar på varandra och är säkra med varandra. För när man tänker efter, hur många vet igentligen ALLT om än själv?

Jag litar på dig fullt ut, vill du bli min psykolog Minna? Du kan väl utbilda dig till det, så har jag mina egna privata liksom! haha ;)

Nu vaknade Livia, nu är det amning som gäller! God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0