Kurt Cobain är inte ens död

tjing tjing! Det var inte igår!

Jag kan börja berätta lite om min försenade födelsedagsmiddag/fest =)

Jag bjöd Minna, Ema och Ellinor på tacopaj, sallad, baguette och en (enligt mig) jävligt god fördrink. Den slank ner fort, som saft!

Middagen var trevlig o god,  direkt när vi käkat upp började vi supe! haha

Just det, mina kära vänner tvingade mig att öppna deras paket när vi ätit upp, jag vågade inte o drog ut på det skit länge o ville dricka lite innan. Tycker sånt där är skit jobbigt, när dom tittar på också! Så jag tvingade DOM att blunda och titta åt ett annat håll, haha!

Jag fick många fina saker. Några av dom var örhängen, nagelack och en middag på valfri restaurang! Tack fina flickor för dom fina presenterna <3

Den där middagen valde jag på en ny pizzeria, de var gott och mysigt. sådär spontant ni vet, att vi inte bestämt innan att vi skulle äta. Middagen bjöds av Minna!

Nu kom jag av mig ifrån mitt partaj juuu. Vi spelade alla fall kubb och sen hade Minna och jag suttit natten innan och gjort (ja var tvungen att räkna) 99 st "jag-har-aldrig-frågor". Haha skiiiit kul hade vi! Sen senare kom min mamma och spelade med oss. Sen drog vi alla ner på krogen där det fortsatte vara skit kul, vi träffade kurt cobain! Helt sjukt ju, eftersom jag trodde han var typ död?!

Ja, mkt mer hände ju såklart, men orkar inte skriva mer, för nu fick jag kramp i handen inte så skönt. Idag ska jag föresten träffa Minna på morgonen och äta frukost i stadsparken, mysigt =)
Senare kanske jag ska träffa Ema! Det är många timmar på en dag, så man hinner visst mycket!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha, han ÄR död?! Haha..

2011-06-03 @ 12:00:34
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0