Söndagsmorgon och lite bilder

Goden morgen!

Denna morgon har vi alla varit små grisar. Nellie sov till kl 8, livia likaså. Elina gick upp kl 11!!! Det har ALDRIG hänt att hon gått upp så sent kan jag ju säga. Nu sover Livia igen, hon blidde trött efter allt morgonbus. Jimmy sover också haha.... sov sov sov ZzzZZZzzz

Så, vad ska denna fina dag erbjuda oss? Kanske lite picknick i parken? Eller kanske hemmahäng med bad i pool o allt vad det innebär? Vet faktiskt inte... Funderar lite till alla är pigga o glada!

På tal om annat, så är jag väldigt dålig på att ge er lite bilder att titta på. Det ska bli bättre, lovar (läs om jag kommer ihåg, vilket jag aldrig gör!).

Här är några söta bilder på mina fina tjejor, dock är dom några månader gamla. Men ni får se dom ändå!;)



Elina



Nellie






Livia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0