paniken kryper närmare

Åhh, skit fint väder ute och jag vill ut NU! Minna går inte nå, hon skulle sova till 12 idag sa hon. Kl är halv 11 och ja har varit pigg sedan kl 8, eftersom jag såg vilket väder det var. Kan aldrig somna om ifall det är fint väder, känns som en synd nästan! Man måste ta vara på minsta lilla solstråle!

Fått många förslag idag, Millan och hennes kille o deras barn skulle till lysingsbadet o grilla snart, hur mysigt som helst. Syster yster frågade om vi skulle hitta på nåt också, kan inte skicka mess till nån så ni vet. Mobilen är skev o vill inte ge mig nån sändning.

Men nu väntar jag alltså på Minna.. å din balle. Hon var säkert vaken till 7 i morse för hon var så rädd för spökena som ligger under hennes säng. Så kanske hon inte vaknar till 12 alla fall? DET HOPPAS JAG, annars åker jag personligen bort till henne och sliter ut varenda tand! Så akta dig Minna

Kommentarer
Postat av: minna

hahahha sjuk du är ida, jag kom ju kvart över elva FÖRFAN!!!

2011-06-03 @ 16:31:32
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0