Måste tydligen skriva rubrik?

God dagens!

Idag har det varit en hemmadag än sålänge. Jimmy drog iväg ett par timmar och tränade+tandläkarbesök.
Jag har hunnit med mycket, städa vikt tvätt, bytt blöjor x antal gånger och lite annat smått o gott. Barnen har hunnit med att skrika, bråka, snora ner mig o allt annat som kommer i deras väg. Så jag blev så trött på dom och slängde på dom ytterkläderna och körde ut dom så dom fick springa av sig all ilska dom verkar ha samlat på sig under natten.

Sen kom dom in efter en kvart, superduper glada och pigga. Dom hade hittat deras kompis ute och dom skulle följa med henne och hennes mamma o hämta det äldre syskonet på skolan! Stackars kompisens mamma tänkte jag. Men hon sa att det inte var några problem!

Nu sitter jag här och väntar på Minna och Isabell. Vi ska till stadsparken och vad säger man.. chilla? Kommer inte på ett bättre ord på vad vi ska göra... haha

Det kommer förmodligen bli regn, och de hoppas ja lite!;) Då sätter vi oss inne på scenen, mysigt. Eller hur?
Ska nog göra mig iordning så jag är klar när dom dyker upp. Är väldigt dålig på att göra det i tid, blir alltid försenad. Dumma mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0