"Gunilla är ganska ful"

hello!

Den här dagen har det hänt massa! Jag började förmiddan med att ta en frukost i stadsparken med Minna, mysigt och varmt. Men några äckliga jävla skalbags-flugor invaderade vår picknick filt så vi fick panic o skrek så alla trodde vi var helt efterblivna.

Vi bytte plats och då fick vi vara ifred =) Vi solade våra snygga kroppar och kände oss nog båda två som dom vitaste på jorden! Men man måste börja och då kan jag inte rå för om en del människor som ser mig sola blir bländade liksom, stå ut!

Sen kom Ellinor och Leon typ precis nästan när vi skulle gå. Då satt Minna och jag och lyssnade och sjöng till björn Rosenströms gamla hit "gunilla".
ni vet,
"gunilla är ganska ful, och hon saknar takt och ton, hon har allt man kan önska, att man aldrig nånsin fick". Haha, bra ju...

Ellen och Leon följde alla fall med oss hem och grillade! GÖTT
Vi hade fullt hus idag med kids. Syster var här också med sin lilla pluppi Naima, som inte är så liten längre. Så 5 barn som sprang omkring :)

Nu snart kommer Ema. Hon ska ju för fan utomlands i morn och har inte packat än! Istället åker hon till mig, och packar inatt. haha galenpanna? Eller kanske gillar människan extrem stress?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0