Diagnos okänd

God Morgon!

Ytterligare en morgon man vaknar till strålande sol, woonderbart!
Idag ska jag ta alla mina troll, dra till ö&b o köpa fika sen till lekparken och stanna där tills vi blir så hungriga att vi måste gå till mc donalds.

Igår kom Ema till mig på kvällen och vi satt o åt chips och pratade om att vi eventuellt har nån psykisk störning, kollade på nätet om det var psykopati, men njaa det stämde inte så bra haha. Kollade även lite andra diagnoser, varav en stämmer helt på mig. Men det går vi inte in på ytterligare tycker jag inte! :P

Jag känner alltid att jag hattar i mina blogginlägg. O med hattar menar jag (för er som är mindre begåvade o inte förstår) att jag skriver om många olika saker som inte ens hänger ihop med varann. berättar liksom om hundra saker i ett inlägg känns det som. Det får ni som läser helt enkelt tåla :)

Nu ska jag lägga lillkickan, sen drar jag och baaaadar med skum! och så ska jag använda den där kropps-peelingen som luktar kokos som jag fick av Ema i födelsedagspresent! Försök ha det bättre om ni kan ;)

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Vilka sötnosar ^^

Grymt jobbat måste jag säga. 20 år och två barns mamma. :)

2011-06-09 @ 15:50:50
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0