Ont-i-huvudet-DAG!

God kväll! Idag har varit en ont-i-huvudet-dag.
Elina har tjutit och varit allmänt negativ till ALLT. Ett mirakel att hon somnade, PUH!
Nellie har varit klängig och mammasjuk, ja mer än vanligt. För hon är OTROLIGT mammig alltid, då kan ni tänka er hur det var idag!

Men dom är mina barn och jag älskar dom hur mycket som helst ändå;) Alla har vi våra dagar, inte sant?
Jag har varit ute och cycklat med mina små envisa trollisar idag, första gången i år!:D
Det blev en sväng med cyckelkärran, barnen och Minna. Cyckeln var en aning risig och kedjan höll på att flippa. Men annars var det mysigt.
Vi köpte oss varsin chokladboll på Willys, dom satt fint!

Jag ska nog ta en liten längre tur i morn med mina små flickor, om dom är på bättre humör...
Men då ska jag ta och smörja kedjan lite så den inte ryker! Men jag har nog inget sånt hemma... Kanske funkar med margarin? Eller rapsolja kanske? Haha, nästan som olja ju. Det är ju oljigt alla fall. Aja, jag vet inte...

Jag måste ta och lägga upp lite bilder känner jag, men våran kamera har ju pajjat! Den gjorde ju det på Elinas 4 årsdag, så har int kunnat ta några nya bilder. Men kanske kan lägga upp lite gamla som ingen sett. Ska leta lite;)

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0