Knölar och sjukhus

Jag kom på en sak! Jag har ju berättat om mina konstiga pricka, fläckar och knölar ju!
Och häromdagen fick jag just en sådan knöl, under foten! Kunde inte gå på foten på två dagar. Det gjorde skit ont och den var väl som en femkrona fast rund liksom som en boll. Hajjar ni?
Och så nu, kände jag att det började klia och stickas under foten. Fast på hälen denna gång.
Tror ni inte jag fått en EXAKT likadan knöl där också? Fast den andra är ju borta nu.
Skit konstigt, måste vara något som är galet ju? För någon vecka sedan fick jag fläckar som stod upp under armen också... Wierd:S

Ska nog gå och kolla upp det där. Men det är ju så otäckt. Tänkt om det skulle vara något som man inte vill att det ska vara? Rädd för sjukhus. Rädd för resultaten, och för alla nålar som kommer stickas i min arm! HJÄLP

Kommentarer
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

bäst att kolla upp det!!

2010-03-16 @ 16:28:58
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Victoria

Svar: Vad roligt att du tittade in på min blogg :). Hoppas vi slipper allt som har med vinterkräksjukan att göra!

2010-03-19 @ 09:16:39
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0