Gravididitet=åkommor

Hejsan!

Idag är jag på bra humör trots diverse störiga åkommor jag fått.
Elina är på dagis och nellie sover, så det är ovanligt tyst dessa timmar...
Nästan så man längtar efter barnaskrik och barn som klättrar på ens ben.

jag är ju som jag skrev i ett tidigare inlägg, gravid. För tredje gången:)
Men denna gång är inte lik de andra två. Jag har ganska mycket sammandragningar och
prickar, fläckar, eksem, och bölder!
Ja, jag kanske ska utveckla lite:P

Har fått emksem på händer som kliar som tusan! Och så några underliga röda fläckar som 
plötsligt ploppar upp som en överaskning någon gång eller flera gånger om dagen. Och dessa fläckar är BARA 
på handflatorna och fotsulorna, underligt.. väldigt underligt. Dom kliar eller svider, sen.. POFF så försvinner dom.
Mina handflator och fotsulor är jätte röda HELA tiden. Ser ut som dom brinner. Och så har ja fått en konstig knöl/böld under foten som gör satana svin ont. den känns bara när ja känner på den o är som en fem krona. underligt det med. Och IGÅR, fick ja röda prickar över hela under armarna som kliade syndigt mycket.

Mina tankar har susat som den, kanske har jag reumatism? Kanske cancer? Kanske leversjukdom?
Hehe, väldigt vad man blir inbildningssjuk när det ploppar upp underliga saker på ens kropp.
Men, men. Nu har jag klagat lite och det känns genast lite bättre:)
Uppdaterar om jag får någon klarhet i vad det är jag lider av, ja ni hörde rätt. LIDER utav!


Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Amy

stackars dig :P låter konstigt med prickar dock

2010-03-01 @ 18:54:38
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Jessica

Är du stressad?

Jag fick massa eksem och prickar när jag gick på högskolan haha. Det var "stress-eksem" dom försvann efter några månader typ:P

2010-03-13 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0