Glömde att jag var gravid!

Hej och hå!
Äntligen är jag här igen, och kan skriva lite:)
Vet ni? Just som jag skrev det förra inlägget om att vi äntligen var friska och krya och att jag skulle äta pannkakor, så blev jag sjuk IGEN! FYYYY
Fick om det.. och har mått illa alla dagar denna vecka och inte kunnat sova ett skit! blä på det

men NU, nu är jag bättre. Det är vi allihopa, och det känns sååå skönt. Och man blir så glad av att titta ut idag. Solen lyser och kanske är våren på väg?

Jimmy och barnen gick ut en sväng i det sköna vädret för att handla frallor och lite gotti till frukost. <3
Jag kunde inte följa med, då hade jag svimmat... Är helt utsvulten. Har inte haft någon speciell matlust och känns som min mage har försvunnit lite:( Men bebisen tar väl det den vill ha alla fall hoppas jag. Nog mest bara jag som lider.

På tal om att jag är gravid, vet ni eller?
Häromdagen var jimmy jag och barnen på willys. Vi skulle köpa lite gott till kvällen, och gick förbi chipsen och DÄR, där stod dom här ciderna ni vet? 2,25:or eller vad det är. Och jag sa till Jimmy: "ÅÅh, kan vi inte köpa några sån här?" Jätte glad för jag var så sugen (fråga mig inte varför jag var sugen på dom)
Och så just som jag sagt det, kom jag på att jag är ju faktiskt gravid!
Helt sjukt, jag glömmer bort att jag är det och minns det igen så fort jag känner den lille parveln röra sig där inne i magen.
När man har två små troll ungar som klättrar och springer omkring runt benen på än hela dagarna så har man inte tid att tänka så mycket på annat än just det som händer här och nu. Och därmed glömskan av att jag faktiskt har en till bebis i min mage <3

Men det är ganska bra ändå;) För då slipper jag tänka och längta så mycket efter den lille som ska komma,
så säger det ju bara PANG! Och så är H*n här:) WIII!

Är i vecka 21 nu, tiden går fort. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till nästa lille parvel som ska komma :)

2010-03-14 @ 00:29:24
URL: http://misslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0