En 4-åring!

Igår var det ingen vanlig dag, nej för det var Elinas födelsedag, HURRA HURRA!! <3
Hennes dag enligt henne var toppen och hon blev glad för alla presenter hon fick.

Men jag är så arg. Igår när jag smög upp själv och fixade paketen som hon skulle få på morgonen och fikat och de tända ljusen på bordet, så skulle jag hämta kameran för att knäppa bilder på min stora 4-åring!
Vad tror ni hade hänt? Jo det stod, SYSTEM ERROR på den förbannade kameran!! Åh så INGA, verkligen INGA bilder togs igår på vår söta tjej som var lyckligast på jorden...:( Åh ångest, verkligen stor ångest har jag!

Jimmy och jag blev så besvikna, vi har alltid tagit bilder på henne när hon vaknat på morgonen och har ett stort smile på läpparna för att hon vet att hon fyller år och ska få paket.
Men, men... Så blir det ibland och det är bara att acceptera, BLÄ!

Återigen till själva firandet då. Jimmy hade satt ballonger i HELA kökstaket! Det var fint:)
Jag hade satt lite i vardagsrummet och serpentiner. Mycket fint!
Det kom mycket folk så vi försökte så gott det gick att klämma ihop oss i vårt vardagsrum, som när det kommer mycket folk är alldeles för litet:/ Vi åt en fin, fin tårta med Mimmi pigg på! Det hade födelsedagsbarnet valt alldeles själv. Det blev kakor till också förstås. Nellie var som en soptunna, eller kanske damsugare?
Hon gick från tallrik till tallrik och åt upp kvarlämnade rester från alla som ätit tårta. Haha..

Elina såg man itne så mycket av till slut, hon lekte med sina nya saker på hennes rum, och sjöng så det dånade i hela huset. Hon hade nämnligen fått en mikrofon utav hennes farbror. Den kommer vi nog få höra henne "skrika" i ett par dagar framåt!:)

Det var en lyckad dag, Inga skrik och tjut ifrån Elinas sida hon var helt enkelt underbar;)
Nellie däremot var inte riktigt lika glad, lite sur och trött av allt folk som skulle prata och pilla på henne hehe.
Nu ska jag dra mig, Är sen till våra BÄSTA ÅR, som är bäst så säg inget om de!;) haha

bye bye!


Kommentarer
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

åh grattis :).. Låter som en härlig dag. Visst är det konstigt att kameror alltid dör när man behöver dom...

2010-03-04 @ 14:07:34
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0