År 2006 föddes en prinsessa

Min dotter fyller år på onsdag! WIHUU! Ska bli jätte kul att ge henne paket:D
Har köpt ett spel till henne så vi kan sitta och spela tillsammans. Den är en hund som man ska sätta
loppor på och helt plötsligt någon gång under spelets gång så börjar hunden skaka som en tok och alla loppor
flyger av. När det händer så har den som sätter sista loppan förlorat!
Kul va? haha, för en 4 åring alla fall, men jag vet någon som kommer tycka det är minst lika kul;)
Jaaaag...

Och så ska hon få fingerfärg så att vi kan kleta och måla på varandra i badkaret, det ska också bli kul!
Visst är det väl roligare när ens barn fyller år än när man själv gör det?
Det är ju så kul att se deras min när dom får de efterlängtade paketen och att baka kakor!
Hennes dag kommer att bli toppen:D

Men en sak bekymmrar mig lite.. Undrar hur Nellie kommer reagera på att bara storasyster får paket.
En 1 åring fattar ju inte innebörden av att fylla år. Hon kommer ju bara undra varför syster får en massa roliga paket att öppna och inte hon. Men vi ska nog fundera ut någon. Slår nog in lite kartonger som hon kan öppna haha!



Kommentarer
Postat av: Amy

ja det är ju så kul när dom förstår att dom fyller år :)

2010-03-01 @ 18:56:03
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0