vill inte vara ensamstående med 2 barn

Nellie sover, och Elina är på god väg. Allt känns lätt och härligt.
Nu när jag har varit "ensamstående" i tre dagar vet jag att jag aldrig kommer vilja vara det!!

Gud vad jag saknat Jimmy, bara en sådan enkel sak att han finns här i hemmet. Man kanske inte alltid behöver prata och vara nära, bara känna av själva närheten, att han finns omkring mig. Jag skulle aldrig vilja vara ensamstående med två barn, inte för att dom är jobbiga på något sätt (okej, ibland kan trotsen vara extremt jobbig!) men jag vill att det ska vara vi två tillsammans  som uppfostrar och ger kärlek till våra barn.

Men detta var nyttigt, att vara ifrån varandra ett tag. För man känner verkligen hur mycket man uppskattar varandra och hur mycket man älskar varandra!
Mina flickors pappa är underbar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0