vakna av bajs

det fick mig att vakna till rejält i morse. Stanken av en välfylld blöja! Jag lovar, det stack i ögonen och näsan när hon låg brevid mig och tryckte...haha

Klockan är inte ens 7 och här sitter jag och bloggar! Pigg är jag också, kan bero på den härliga solen som lyser igenom fönstret och som får mig att må så himlans bra!

Nellie sitter och leker på golvet, och nu kommer hon emot mig här. Undrar vad hon vill.

Hon försöker ställa sig upp mot stolen, lyckas inte såå bra, inte just nu alla fall.
Hon är jätte duktig på att ställa sig upp nu, försöker hela tiden.

Inatt vaknade jag av att Nellie gnällde lite och jag gick upp för att hämta henne. Men då stod hon upp i sängen med armarnas träckta emot mig. Blev jag förvånad? Ja ganska, för det har aldrig hänt att hon står upp så där mitt i natta ju! Duktig flicka=) Fast du får gärna öva dina skills på dagen, inte natten;)

NU! Nu står hon upp!! ÅÅÅ min älskling <3

p.s Elina sover fortfarande, så vi försöker vara lite tysta så hon får sin skönhetssömn ostörd, likaså pappa!

Hej älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0