massa bilder på kidsen!

Idag har det varit underbart, nästan inget gråt, bråk eller tråkigheter!
Vi åt en mysig middag, och sen bar det iväg till lekparken! Många bilder att titta på nu!


Elina matar Nellie med potatismos, Nellie tyckte det var jätte gott att smaka på potatismoset och Elinas fingrar på samma gång!


Väl ute började systrarna söt gosa med en gång! Elina pussar sin lillsyrra och Nellie bara log och blundade, naaw =)


Systrarna SÖT!


Hej på er sötnötar!


TITTA! Elina är nästan lika lång som sin mammi, eller okej då, de skiljer lite grann. Men snart är hon nog ifatt!


Min tjej de där! <3


Elina och Nellie hade väldans skoj innan vi ens börjat ge dom fart!


Ojj, ojj vad lilltjejjan skrattade! Det kittlade nog dödskönt i kistan!



Elina hade MYCKET fart, och det var fasligt skojjigt!


WIIIE!!!


Sen var det dags för rutschkanan, Nellie var lite skeptisk.. 


Nja, vad var det för kul med det här? Nellie såg inte det minsta road ut, men däremot är pappa Jimmy lika glad som vanligt!;)


Sen var det min tur att tjoa med våra små flickebarn!


Wii, jag lät det inte gå så fort, Nellie ser lite skrajj ut kanske?


Elina stylade lite för sina stolta föräldrar som stod nedanför och klappade händer!


"Jag är faktiskt ingen bäääbis, jag ska faktiskt gunga på dom STORA gungorna!" Så bar det av till gungorna igen

Åh min söting!


Tillbaka till rutschkanan!
Så var det dags att slå sig! Elina slog i knät i trappan, "aaaaj min knäääskååål, wäähää" Ja blåste och pussade knät och det blev genast mycket bättre! =)


Så här glad är man när man ska åka rutschkana med mamma! (fejksmile från Elinas sida, den tar hon till när kameran åker upp!) Ser lite smått galen ut;) 


Tar kort i all hastighet, här gick det undan kan jag lova! Wiie, det var KUL!


Och medans jag och Elina hade kul, satt pappi med Nellie nedanför och mös i gräset. Kolla Nellies min, hon tyckte det var jätte läbbigt att känna på gräset, haha=)



Sen fick vi för oss att vi skulle gå o våldgästa  gammelmormor Tina, (Jimmys mormor)


Hon hade lagt sig för natten (kl var ca halv 7 bara). Sorry Tina! men hon var lika glá för de! =) Hon hade något konstigt glas för ena ögat, hon oppererades för grå starr i morse.

 

Elina började genast leka med "gumman" som hon kallar den. Ni vet en sådan där sak som man öppnar och så inuti varje gubbe man öppnar så är det en NY gubbe man ska öppna, och så vidare. lite luddig förklaring men, ni hajjar va?


<3 Tack älsklingar för en underbar dag! I morn kommer en ny dag, med nya äventyr och ännu mera kärlek! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0