fullt ös

Vitlöksbaguetterna ligger i ugnen för att bli klara och barnen sover gott. Lugnet ha lagt sig i familjen Olofsson/Rosenquist
lägenhet och det är skönt.

Dagen har varit ganska rörig, men också underbart mysig.
Först bar det ju iväg till mamsen , barnens mormor. Där stannade vi och åt en jätte god nybakad sockerkaka som hon stått och gjort, gullig va?=)

Sen gick jag en sväng med barnen till lekparken dom gungade, åkte rutschkana och Elina klättrade.
Det började regna, MYCKET! Så vi gick in, och då möts vi av en jätte god doft av kyckling. MUMS.
Maten är klar och bordet dukat, tack för maten älskling;)
Efter maten fick Jimmy panik då vi skulle ha gäster vid fem, kl var nu halv fem. Han ställde sig för att snabbt slänga ihop en äppelpaj (men om man känner Jimmy så vet man att snabbt kan ta väldigt, väldigt lång tid).
Äppelpajen var väl klar runt 6 kanske. haha..

Alla åt och proppade sig mätta medans jag roade mig med att titta på Nellie. Hon hoppade och skuttade i hoppgungan som vi fick hit idag. Skapligt kul hon tyckte att det var!! Sen gick alla hem och Jimmy och Elina åkte iväg för att lämna laptopen till barnens farmor. (TRÅKIGT! VILL HA EN LAPTOP!). 

Min mamma som också hade kommit hem till oss gav förslaget att vi skulle ta en promenad. Så det gjorde vi. Jag fixade välling och vi gick ut. Jätte skönt och behagligt trots att det precis hade regnat. Vi satte oss på en parkbänk och jag matade Nellie i hennes vagn. Åh vad hon tyckte det var mysigt att få äta sin välling ute, och i friska luften. Tror ni hon somnade skönt? som en stock!!
Så var det bara att lägga henne i hennes säng när vi kom hem, och där ligger hon och  sussar sött fortfarande..
 
Nellie sover gott <3




Elina sover också gott! <3






Kommentarer
Postat av: Emma

Aaaw..sötbarnen!! :D



JAG VILL MED HA EN LAPTOP! Vore helt underbart skönt att kunna ligga i sängen och blogga och sitta på msn. ;) T.ex. Och att kunna ta med sig datorn lätt överallt..åååh! JAG VILL JAG VILL!! :( Men i ett annat liv där pengar finns. Men de kostar faktiskt inte SÅ mycket, finns ju såna där mini, skulle räcka för mig :D Funderat på att köpa en sån, Johan tar på avbet. så betalar jag varje månad..för lite pengar får jag ju från fk nu ju och snart har jag förhoppningsvis en lön. Men jag tror inte det blir så iaf. Känns LITE osäkert ändå. :'( Suck..

2009-05-23 @ 09:00:47
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Eva

Åhh e så mysigt när barnen sover ;)

Jätte fina barn du har!

2009-05-23 @ 11:42:16
URL: http://gravidigen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0