ut i regnet

Idag blir det prämiär av Elinas fina nya regnkappa!=) Åh, hon är så söt i den!
För det regnar ute och vi ska ta en tur till mormor (min mamma). Jag och flickorna går ensamna idag. För vi får besök senare idag. Först kommer Ellen, som jag ska förlänga håret på, sen kommer jimmys bror med flickvän och ska äta hemagjord äppelpaj som Jimmy ska ställa sig och baka!

Mysig dag, och ganska fullspäckad!=) Men det är sånt jag gillar, hatar att gå hemma och inte ha något att göra. Blir såå uttråkad. Barnen liksaså!

Föresten, jag ska träffa Sandra med kids idag. Men hon svarade inte när jag ringde nu så får försöka senare idag!


Syskonkärlek!

Kommentarer
Postat av: denise

fan va söta :D haha

2009-05-22 @ 14:44:20
URL: http://nisur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0