tycker Mamma Ida INTE om!

Gick ut en sväng förut. Elina och hennes kompis "F" Hade plockat blommor.
Dom visade dom för mig och var så stolta, åh vad fina dom var, vilka duktiga tjejer ni är, (sa jag åt dom). Men det var mest ogräs, hehe.

Ut kom också två fillurer som inte riktigt hade alla hästarna i hagen, och lite för mkt alkohol i kroppen. Elina och hennes kompis gick självklart fram till dom två fillurerna och skulle ge dom deras vackra blommor.
Elina frågade den ene vad han hette. Men han svarade inte, så hon gav honom ett eget namn.

- Du heter jultomten! HAHAHAHA ( hon as garvade)
- DU ÄR JULTOMTEN! haha, hej jultomten! Har du några paket?

Hehe roliga var dom alla fall, Elina och hennes kompis.
Och den ena filluren som var en tjej, hon vart överlycklig över att få lite ogräs. Hon skulle sätta det i vatten sa hon. (mm gör de du tänkte ja bara) Och som ni kanske förstår så menar jag med rubriken att jag inte gillar det fulla människorna som bor i vår TRAPP och är runt våra barn.

Här kommer lite bilder alla fall!




Här är lite av blommorna, dom här kunde man kalla blommor alla fall!=)


 




" nucka på dom, dom nuckar gott!" haha, som ni då fattar kanske, så menar hon lukta och luktar.





Här ger "F" tjej-filluren sitt ogräs!





Och Elina frågar här vad han heter





Här kallar hon honom jultomte och tycker själv att det är skit kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0