tack Jimmy!

Tack för den goda maten.
jimmy hade sin pannkaksdebut idag. Och gissa om dom blev goda?
DOM BLEV SUPER BRA OCH SUPER GODA! Till det hade han även gjort MIN berömda potatissoppa, men med honoms egna lilla kryddning i, JUMM! Elina åt duktigt, men kunde gärna ha ätit lite till, om jag fick bestämma. Men man kan ju inte tjata och gnata vid vårat matbord, för då sätter hon tvärflöjten till och äter inget alls. Lite är bättre än ingenting, tycker jag alla fall!

Nellie är fortfarande sur och butter. Tänder, eller utvecklingsfas. Det återstår att se. Hon var mest irriterad när vi satt och åt, men humöret gick upp lite när jag gav henne Elinas sångbok. Man trycker på en knapp så spelar den massa olika melodier, super mysig!
Någon som inte blev lika glad då, var Elina.

- MEN, jaaaag skulle ha deen!
sa Elina och gick bort för att ta boken.
- Ne men Elina, du äter ju nu. Du kan väl ha den sen när du har ätit färdigt?
- Nee, jag ska ta med den till Fediriki!
- Ja, men du ska inte dit nu. Sätter du dig inte ner och äter så får du inte gå dit.

Hon satte sig ner och åt upp sin mat. TACK Elina för att du lyssnade och middagen kunde bli mysig och lugn.



Jimmy med sin pannkaksdebut! Koncentrerad kanske? Mjoo, en aning











Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååhhh, vilken FIN bild på dej!! DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG, jag blir så avundssjuk!! :@ HAHA!



Och ja, du märker väl vem som börjat läsa din blogg, äntligen, efter att ha glömt bort den hundra gånger..Hahaha!!

2009-05-13 @ 12:00:15
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0