super Woman!

Fick en kommentar av Emma, angående det inlägget då Nellie ställde sig upp i spjälsängen och tippade över, men jag fick tag i henne.

Emma skrev typ:
"Man får nästan super krafter va, och nästan flyger dit".
Och JAAA så är det verkligen.
När det händer ens barn något, vad som, som är farligt alltså. Då kommer krafterna in och man förvandlas till Super Woman! Det är skit häftigt (ja inte häftigt att det kommer hända en olycka alltså) och man känner att man skulle verkligen göra ALLT för sina barn. Jag skulle gå genom eld om det så skulle behövas. Älskar dom så otroligt mycket och vad skulle man göra om det hände ens barn något? Antar att superkrafterna sätter in då också, men i en annan roll...


Gammal bild, Nellie en liten tjockis här är hon väl 3-4 månader kanske
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har så rätt Ida..jag kan verkligen tänka mig, men ändå kan jag nog aldrig förstå hur mycket man älskar sina barn. Det måste vara en enorm och överväldigande känsla. Jag hoppas jag får uppleva den snart.. :) Kram på dig!!

2009-05-15 @ 19:22:05
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0