Sömntutor hela högen

God morgon!

Måste ju medge att jag är ganska så trött. Det blev en sen natt igår.
Just nu sitter jag och äter min frukost, som nästan alltid vid den här tiden.
Min honey gjorde bröd igår kväll igen, källarfranskor. SUPERGOTT! Tack för att just DU är så snäll<3
Så vad har jag framför mig?
Källarfranska och ett stort glas mjölk, toppen!

Nellie sover nu och jag hör hennes små andetag.
Hon har sovit ganska bra inatt, kan inte minnas att jag stördes så mycket av att hon vaknade, de var kanske bara 3 gånger inatt. Och Elina sov som en STOCK, Jimmy fick gå och väcka henne halv 8 idag. Fast egentligen ska hon upp vid 7, men vad gör man när man ser ens lilla prinsessa ligga och sussa så gott? Känns oerhört taskigt att väcka henne från hennes skönhetssömn, så vi lät henne sova lite extra länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0