söka in till robinsson

Nu är robinsson slut för idag, och i slutet sa dom att det var dags att söka in till nästa säsong!
JAG VILL, JAG VILL!!!

Skulle verkligen vara en upplevelse, och se hur länge man klarar och så. Se hur hög överlevnadsinstink jag har!
Skulle kunna sätta mig nu och söka in och knopa ihop något fint skrivet om mig själv.
Men det finns ju en hake då va.

JAG HAR TVÅ BARN! Och dom behöver mig.
Visst det är ju kanske inte så farligt tänker nog många, men det kan ju bli lång tid alltså.
Åh skulle så gärna vilja. Men jag har ju hela livet på mig, om robinsson fortfarande finns kvar när jag är 34. Haha, för då är mina barn så stora att dom bara kommer tycka det är kul om jag åker, Elina kommer vara 17 och Nellie 15! Då kommer dom sitta där hemma i tv soffan och heja på Mamma Ida!


Shit, coolt egentligen. DET ska ja satsa på i mitt liv. Vara med i Robinsson när jag är 34!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA..jadu Ida. ;) Men FAAAAN vad du skriver. Jag har gått in på din blogg typ fem ggr idag för att se om du skrivit något nytt..men nej, det var bara samma inlägg som jag redan läst. Och så kommer man in nu och du har skrivit typ fem st till. HAHA!!

2009-05-17 @ 01:30:08
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0