skållad fingertopp!!

alltså den här laptopen suger lite balle faktiskt, det måste jag erkänna. Inget illa menat svärmor (som den är lånad av)
men det skållar faktiskt mitt finger!!!
Har ju ingen mus till så jag måste ju hålla på o peta på den här lilla plattan. Den är ju fan som en riktig platta, en spisplatta! AJJE!

Undrar om jag kan få skadestånd eller stämma dom som gjort datan? Mitt finger är helt rött! Snart växer det väl blåsor och börjar fjälla skinn också.
Naa, kanske var lite att ta i. Men det är mycket störigt...

Hur mås det där ute i natten då? Skriv gärna en rad eller två om ni ändå kikar in. Vore trevligt med lite sällskap!;)

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jo :/

2009-05-22 @ 00:47:26
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Emma

Ahaaa, där kom svaret. Haha! Var L s dator..då I understand. Den som är så seg, funkar den bra nu?! :D

2009-05-22 @ 02:29:23
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0