skägg på pullan

hahahah. Jag kom på en jätte rolig konversation som jag och Elina hade när vi tog vårat kvällsbad tillsammans förut.

- mamma?
- ja, Elina?
- Har jag skägg? (fast hon säger hägg haha, låter så gulligt)
Jag börjar skratta lite och klappar henne på kinden.
- Nae, det har du inte. säger jag
Och så ställer hon sig upp
- Jo men titta mamma, min pulla har skägg!
Jag börjar skratta och blir lite smått förvånad.
- neee, det har du ju inte Elina. Mamma ser inget alla fall.
- Nee, inte jag heller. Men när jag blir stor, då kommer jag ha skägg på min pulla.
- Jaa, då kommer du nog ha det, säger jag.
- aa, det vill ja alla fall... Jag ska köpa skägg ska jag. Och sätta på mig pulla. Men bara när jag blir stoor.
Och så avslutar hon konversationen med en höjdare.
- Jag har bara en jätte liten pulla, titta. Jätte, jätte liten. Din är jätte stooor!

hahahaha! Så ser en konversation med en 3 åring ut. I alla fall i vårt hem en måndags kväll.



Blåser såpbubblor i badet

elina badar och blåser såpbubblor




Kommentarer
Postat av: Ellen :)

hahaahaha! Så himla söööt! längtar tills jag ska få barn alltsåxD

2009-05-13 @ 11:46:11
Postat av: Emma

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

2009-05-13 @ 11:49:54
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0