sex, igelkottar och kvällsmat!

tjillevippen!

Nu är jag hemkommen från power promenixen, det blev en lång sådan med roliga och intressanta konversationer! (Handlade om sex by the way, vad annars?)

Framför mig står det ett stort glas kall mjölk och Jimmys hemmagjorde källarfranska (duktig man jag hittat va?) .
Kan inte bli bättre!

Föresten! förut när Minna och jag gick vid allén, kom det en liten igelkott och skulle springa över vägen! Det var massa bilar, så jag tänkte att han blir nog påkörd. Det körde en stor van framför honom ju! Vanen hade dessutom bilar bakom sig. Men vad tror ni bilen gör? STANNAR, BRA DÄR! Creds till han som satt bakom ratten!

Jag skulle ju uppdatera förut om hur det gick för lillan. Det gick super! och ja är så glad, då slipper jag oroa mig inför morgondagen, skönt. Nellie tycker om Emma och Johan jätte, jätte mycket! <3


//Ida  

Kommentarer
Postat av: Emma

Aaaawww..vad fint du skriver. Jag blir ju rörd. ;) Vi tycker om henne med jätte mycket. <3 OCH ELINA! Som jag tyvärr fick träffa allt för lite. :(

2009-05-13 @ 11:26:30
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0