seen frukost!

oj då, jag somnade visst.. Jag skulle lägga mig och amma Nellie, då hon skulle ta sig en liten nap. Men det var för mysigt och för varmt och skönt, så jag vrål slåcknade också. Och så vaknade vi båda två, pigga som nötkärnor en tima senare=) Jag som hade sett fram emot att få lite "egen" tid och typ bara äta frukosten i fred, kanske framför datan. Men så bidde det inte! Men det kan vara skönt med tupplurer också ibland, så det rör mig inte så mycket.

Det som suger däremot är vädret. Åh, de är så tråkigt. Nu är det inte ens fint ute längre. Vi som ska vara ute hela dagen nästan. Okej , då får vi hoppas på nästa grej då, INGET REGN. Det får gärna hålla sig borta.

Nu ska jag äta lite frukost, och min sötnöt ska äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0