roligt ska det bli ikväll!

Jag det ska det!
Rebecka kommer till mig och vi ska prata lite skit och kanske se en film?
Det var alldeles för länge sedan och det ska bli riktigt kul!

Kommer att ta många bilder så det får ni se senare, inatt (när jag absolut inte ska sova, för att jag är för mörkrädd).

Måste gå till willys och köpa lite gott ju, godis, chips, choklad, och COOLA! Det var länge sedan jag köpte något sånt! Ska bli mumma kan jag lova! Nellie och Elina ska med till willys, Elina ska få lite fredagsmys.

Åh vad jag längtar efter min tjeja, har ju inte träffat henne på hela dagen, men Farbror Johan kommer nog snart och lämnar henne hos mig. Då ska jag krama henne lääänge. Och tala om hur mycket jag har saknat henne.



Elina plockat en blomma, visst ären fin? hehe...


Kommentarer
Postat av: Emma

SÖTPLUTTAN! Jag saknar med henne jööö.. :( Säg det när du säger att du saknat henne "Emma saknar dej med vet du" HAHAH! ;D

2009-05-15 @ 19:29:40
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0