övertrött bebis

Nellie vaknade efter sin sista nap kl 14.00 ungefär idag. Och jag tänkte, shit... nu kommer hon ju sova en TREDJE gång, hon kommer aldrig palla att hålla sig vaken till kl halv 8 ikväll. Men det gjorde hon, och hon stängde ögonen halv 9 och somnade som en stock!

DET är rekord, en vakenperiod på hela 6 och en halv timma, OJ OJ!
Förut när jag skulle byta hennes blöja och ta på henne pyjamasen så var hon jätte glad. Helt övertrött, skrattade när jag sa oj, eller rättare sagt skrek oj (ja hon tycker det är kul när man ryter i lite). Hon skrattade som aldrig förr, så där ljudligt och hjärtligt ni vet? så underbart, man blir så lycklig i hela kroppen när man hör dom små pluttarna skratta så högt, hur kan så mycket skratt rymma en så liten kropp?


Och så höll jag på.. länge.. Tills jag inte orkade säga oj någe mer. Och Nellie tröttnade också för den delen.
Jag älskar dig min lilla trolliz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0