ny barnmat! + eller - ?

Jag kom på en sak!
Idag när vi skulle handla barnmat (för en hel månad, gaanska många burkar. och så efterrätt på de!)
Så köpte vi sån där ny mat ni vet, som är ångkokt? Dom kommer i små söta burkar. Jätte bra, tycker jag =)
Men är det någon som provat dom till sina små knoddar? i så fall vill jag veta vad ni, eller barnen tyckte om maten?
Var det någon skillnad eller var de bara samma gamla visa, "Gapa, svälja, in med mer mat fort innan jag blir förbannad"
sättet som visade sig?

Barnmat, Nestlé
Praktiska, eller hur?


Kommentarer
Postat av: DINA

Oh tack så mkt!! Så kul att läsa sådana kommentarer! Blir ju så glad :D Din blogg är också jättefin och det är fina barn med!! Och så även du!! Jättefin profilbild du har! Vacker aniskte :) PUSS! /Miss D.

2009-05-20 @ 23:38:37
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0