nu ska jag läsa vecko revyn

Det ska bli gött det. Ska läsa mig trött. Jag är redan trött, men så där trött så att man inte orkar hålla ögonen öppna vill jag bli.

Ska först bädda ner mig i sängen där Elina och Nellie ligger. Måste hålla om dom lite först och gosa.
Visst kan man ligga och titta på barnen i timmar när dom sover, bara för att dom är så söta?
Dom är så fina och man kan skåda dom så noga och så nära, utan att dom märker det.
Skådar man dom länge ser man även att dom drömmer. Det är farscinerande. Man ser om dom drömmer om
något kul/mysigt eller tråkigt/läskigt. Mans ser deras små grimarser. och deras leénden!


Älskar er Elina & Nelli <3 av hela mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Emma

Stavar inte Nellie med e i slutet? :O Eller har du bara skrivit fel här..?

2009-05-17 @ 01:36:43
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Emma

Och dessutom var det visst 9 inlägg du skrivit sen sist jag var inne och tittade..senaste jag läste var det där om att ge sitt barn ett syskon. Och så har jag vart inne efter det ett antal ggr och tittat, men inget nytt. Och så nu så bara..ÖH?! Okej..bara bläddra ner då. Men det är skitkul! Önskar jag skrev så mycket..jag har tappat bloggen på senare tid..lite iaf. Ska bättra mej! ;D Kram på dej, hoppas du sover gott. :D

2009-05-17 @ 01:38:37
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0