nu gick jag upp minst 3 kilo!

Rebecka har gått hem nu, kl börjar närma sig 1. Jag är inte så rädd nu men kommer nog bli sen när jag ska sova.
Men jag har bäddat ner flickorna i min säng nu så jag kan ligga och hålla  om dom!;)

Vi har haft lite damp tajm och trevliga pratstunder, tack!:)
Åt gjorde vi också, chips choklad och drack läsk, länge sen! MUMS. Men jag tror bestämt att jag gått upp 3 kilo, MINST!

Måste bara säga att jag känner mig så lycklig nu, när jag tittar på mina små troll och dom ligger o sussar så gott.
Jag blir alldeles varm av glädje, är dom verkligen mina?
Dom är Jimmys och mina små underverk och jag kan inte beskriva hur bra jag mår av att se och höra dom.

Elina har dessutom varit jätte mysig och duktig tjej ikväll. Lyssnat på mamma, bara lite busig. Jag som trodde att det skulle bli kallabalik nu när Jimmy inte är hemma, hon är nämnligen världens Pappa gris!


Jag är glad, att Rebecka har anländt! =)



Nu blev det lite damp tajm. Hahah låt bilderna tala för sig själva




Sen blev det latjo för att vi skulle äta massa gott. ser ni, miss carlsson är överlycklig för hon ska få godis!



Ni blir inte sugna va;)



Sen fick vi lite för mycket av det goda, en sockerkick. Och då ser man ut som hon bakom mig;)



Och så här!


Och mitt i alltihopa låg Elina och sov. Hon fick titta på tv idag och äta fredagsmys. Sen blev hon trött och fick ligga på ett täcka på golvet med kudde och filt och titta på tv,  och där somnade hon gott! Så gjorde jag när jag var liten minns jag, och tyckte de var super mysigt. Det tyckte Elina också! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Åååhhh..goshönan! Åh, vad jag saknar henne. Och alla stunder med henne..speciellt när hon var hos mej i lgh när jag var barnvakt, låg och snusade jämte mig i sängen och sparkade mig i ansiktet..aaww..

2009-05-16 @ 15:34:30
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Minna

MUMS vad gott allt ser ut, men ikväll ska jag också äta chips haha

2009-05-16 @ 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0