nu äre natt!

kl börjar närma sig 12, och jag som skulle lägga mig tidigt idag.. där sprack den tanken.
 
Headern blev inte som jag ville... Men den är okej så länge. Det är som sagt ganska svårt att göra själv, när man inte är någon datanörd.

Programmet av house var riktigt bra idag, trodde för en sekund att gregory haouse blivit lite snällare, men bara för en sekund.

Nu börjar mina ägon gå i kors, så jag ska lägga mig och läsa den nya vecko revyn som hade dimpat ner i min brevlåda i morse! Gissa om jag blev glad? WIHUUU!:D

Nellie sov visst inte så bra idag, hon vaknade för tio minuter sedan. Jag ammade henne lite och hon somnade gott igen. Undrar när hon ska sluta med dom här uppvaknandena. Men som sagt, hennes syster var lika dan. Elina var nog nästan 2 år när hon började sova ostört UTAN att vakna en hel natt. Känner att jag kommer ifrån ämnet här lite nu. Brukar bli så, man kommer in på sina barn VAD man än pratar om! Underbart ändå! <3

God natt, jag önskar mig själv en skön lässtund. Hoppas ni alla sover gott, för det tänker jag banne mig göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0