MYYYS<3

Hej!!

Jag slev upp och kollade ut genom fönstret, det är ju sol! Härligt, men de håller sig väl inte hela dagen..
Nellie och jag sitter och käkar rån och myser=) Hon är så glad, hela tiden. Nästan alltid! Underbart.

Jag har faktiskt fått sova ganska mycket inatt, hon vaknade kanske bara tre gånger, och då behövde jag inte amma bara ge nappen. Skönt att känna sig någorlunda utvilad och inte känna sig som a walking dead.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på så här på morgonen, ta en skön promenad i solen eller gå och gunga kanske:D
Senare idag ska jag träffa Minna alla fall, vi ska grilla lite och det  ska bli gott! Sen bär det ju av till parken där hennes pojkvän medverkar i någon sorts mini festival som esteterna på gymnasiet har arangerat, kul!



Kommentarer
Postat av: Emma

SÖTNOSAR! Du ser så lycklig ut med min vän.. :D

2009-05-13 @ 11:28:28
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0