myspys <3

Ikväll har jag haft fullt upp. Fast ja fattar inte att tiden gått så fort! Det sa PANG så var kl över 12!

Jag har suttit och läst mycket om hur man disignar sin blogg och försökt mig på att ändra min lite.
Och det tog tid ska jag lova! PUH! Ont i ryggen min, stackars mig va?;) haha....

Sen har jag även badat ett kvällbad med min älskling, det var mysigt. Och det var alldeles för länge sedan man tog
sig tid att göra något sånt. Nästa gång får vi tända lite ljus och äta lite chips och dricka lite cider i badet kanske?

Åh, jag är så nervös över att han ska cykla den token, min tok<3
Tänk om han blir påkörd? Man vet ju aldrig om de är
fulla människor som sitter bakom ratten, visst det händer väl inte så ofta att man hör att någon som
åker cykel blir överkörd och dör (inte här alla fall) Men ändå, tänk om liksom?


Kommentarer
Postat av: Emma

Det går nog bra ska du se Idut!! :D Han är ju försiktig..eller kanske inte. Iaf inte när han ställer sej upp på sadeln och sätter andra benet rakt upp i luften.. :O hoppas han håller sej ifrån trixen denna gång! ;D

2009-05-15 @ 16:37:30
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0