myskväll med honey!

mysigt så in i bomben har de varit hittils ikväll!
House är avklarat och det var ett super bra avsnitt! Nu är de hells kitchen som står på tur, KUL!
Chips, choklad och läsk är vad som står framme på vardagsrumsbordet (nej, vi äter inte ALLTID sånt, de har bara blivit lite mkt av de denna vecka.)

Efter programmen ska vi klia varandra lite sen blir det att sitta vid datan för min del, måste läsa lite bloggar och fixa och trixa med designen på min blogg! Det är ju SÅ kul=)

Barnen sover skönt, Nellie har vaknat ca 3 gånger och jag har bara behövt stoppa in nappen. Varför vaknar hon så ofta, önskar att hon sov ostört hela nätterna, men det är för mkt att begära. Elina sov sin första ostörda natt när hon var upp emot 2 år. Så de är ju bara att vänta och ha tålamod med lillan.

tjillevippen! NU ska ja bänka mig framför Hell´s kitcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0