Melodifestivalen...

Är ikväll... Och jag har sett fram emot det jätte mycket! Ändå tills nu... När jag insett att jag faktiskt ska kolla på det alldeles ensam. Fy vad tråkigt, det är ju något man ska titta på med lite gott sällskap ju.

Jimmy är inte hemma och det känns tomt. Det var skönt till en början, vara ifrån varandra lite och kunna känna saknaden. Men nu är det bara jobbigt, trots att han bara varit borta i två dagar varav en natt. 

Men ikväll tänker jag lyxa till det för mig själv, tända lite ljus, äta gott, bädda in mig i en mysig filt och  bara njuta =)
Och även om det känns ensamt så ska jag se hela melodifestivalen, för det är ta mig fan en tradition!

Hoppas hoppas att SVERIGES bidrag vinner, bara för att liksom. Tycker inte låten är särskillt bra men, den duger. 
HEJA  MALENA!

Måste passa på att hylla min svärmor (barnen farmor, jimmys mamma) som gjorde så att kvällen inte blir lika tråkig.
Hon kom hem här förut med en kasse full av godsaker som hon köpt åt oss! Gulligt, eller hur?

Det var bland annat små goda youghurtar (stavfel?Ja kanske) och så var det en mjölk, en läsk godis till Elina och så en toblerone till mig, TACK!  Det var fler saker, men minns inte riktigt vad...

Kommentarer
Postat av: Emma

Inget smör? ;) HAHAHAHA..faan vad bra. Fattaru? HAHA! ;D

2009-05-17 @ 01:26:49
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0