luktar sommar och gräs!

Utanför mitt fönster håller dom på att klippa gräset. Jag har det vidöppen för att känna lukten, det luktar så gott. Och så känns det som att sommaren äntligen är här!
Men jag kan ju inte påstå att det är någon värme här när det är öppet. (burr). Men lite frisk luft har väl ingen dött av?

Nellie min lilla rumpa sussar kudden. Hon vaknade runt halv 7 idag och pigg som en lärka. Hon vaknade ett par gånger i natt och så, men behövde bara stoppa in nappen så var det lugnt. Elina är på dagis och jimmy i skolan, känns lite ensamt och tyst. Men samtidigt skönt att samla lite krafter på denna egna tid man får.

Sitter och funderar över vad man ska hitta på idag. Vill ha lite ensamtid med Elina idag. Men vet inte riktigt vad vi ska göra. Kanske gå till mc donalds en sväng? Vore mysigt, men vi får se vad det blir.
Jag måste ha ensamtid med Elina minst en gång per dag. Men tyvär blir det oftast inte så mycket. Eftersom Elina går på dagis hela dagarna till kl 3, och är hemma ca halv 4 (jimmy också) då går ju hela dagen åt  att laga mat ta hand om hemmet och så vidare. 

Idag, ska vi göra något kul tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, Emmas lilla sötnos!!! Vad jag saknar tiderna med henne.. :/ Och er..

2009-05-13 @ 12:04:54
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0