luktar köttbullar om händerna..

Ush, det luktar vidrigt! Elina åt sin kvällsmat, och jag fråga henne om hon inte ville ha köttbullar på mackan. Det ville hon ju och hon tyckte det var SUPER GOTT!
MEN, jag delade dom och lade dom på mackan, med mina händer. Och det luktar köttbullar och fis om händerna och hur mycket jag än tvättar dom så försvinner det ju inte. BLÄK

Nu sover hon alla fall, skönt det. Hon har ju som sagt varit vaken sedan 05.20 i morse. Jag har haft egen tid med Elina idag, och vi har haft super kul:D Vi tog en cykel sväng till stads parken och lekte och busade. Nellie var hemma hos papi sin, och dom gick iväg när vi kom förut. Dom är fortfarande inte hemkomna? undrar om hon sover...
Dom är hos Nellie och Elinas farbror, Johan. Dom älskar honom så himla mycket, alla fall Elina. Nellie kanske inte riktigt har hittat sin favorit ännu, hon är ju så pass liten. På tal om Johan och Elina så har jag faktiskt en gammal bild, från När Elina var 2 år. Haha, älskar den bilden!  


Här är Elina och farbror Johan.... Och så fingret i näsan....



Haha, nästan helt ovetandes gör hon detta. Fingret liksom bara slank in där, och så höll hon så i ett par minuter.
Sötisen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0