lite barn prylar!

Jag är ganska nörd vad det gäller barn prylar, det spelar ingen roll vad det är. Det kan vara blöjor, kläder, tandkräm, ja typ vad som....

Förut när vi handlade sa ja ju att ja köpte en regnkappa, så här såg den ut!


Visst är den gullig! ;)


Och så köpte vi nappar också, jag vet inte vad det är med mig och nappar. Det finns såå många olika och alla är så fina. Man vill ju ha en till varje klädesplagg, så att det matchar liksom! haha...

Jätte gulliga!!


Och så rosa så klart.. Har aldrig gillat rosa förut. Inte så mkt alla fall, men NU. Nu vet jag inte vad som hänt. ÄLSKART!



Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA! Jassååå, här hör man..rosa va?! ;D HAHA!

2009-05-21 @ 11:04:26
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0