laptop och täcke över knä o fötter

Bara så ni vet, så har jag det nog mysigast av alla i hela detta underbara land!;)
Jag sitter här med en laptop i knät, täcker över knä och fötter, cola och sura nappar brevid mig och en underbar
älskling som sitter på andra sidan brevid mig och spelar wc3!

Denna kväll kan knappast bli bättre nu. Men blä på internet som strulat hela jäkla kvällen...
Det är nu som först jag kunnat blogga. Och jag höll på att döö av uttråkning när det aldrig ville funka!! Vi har hållit på här som galningar Jimmy o jag. Men efter vi kopplat ur alla sladdar och började om från start så funkade det super!

Måste läsa lite intressanta bloggar nu, eftersom jag inte hunnit med de ännu, ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå laptop? Ni har väl ingen laptop?! :O Jag vill med ha en laptop.. :( Helst en rosa. Eller vit! ;D HÖHÖ! Hoppas du finner min blogg intressant, för jävlar vad jag har bloggat idag! ;D

2009-05-22 @ 02:25:08
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0