lägga barnen, sen tv spel!

Ikväll somnade flickorna snabbt och enkelt. Jag lade Nellie, och Jimmy lade Elina.
Nellie somnade som en stock då hon varit vaken fem timmar i sträck, från kl 3 på dagen till klockan 8!
Elina somnade också gott efter ett vilt kvällslek med grannen Liam.

Grannen var nere med sin son förut och vi bestämde att vi skulle köra tekken (tvspel) och äta chokladbollar!
Jag gjorde mina chokladbollar och så gick jag upp till henne, har det så lyxigt att vi bor i samma trappuppgång så man behöver ju inte ge sig ut och hålla på!

Vi spelade, och det gäller ju att man inte vinner när man spelar med henne alltså! haha, eller vad säger du miccan?;)
Vilken liten suris hon blev när det inte gick vägen, men de är bra. En riktig fighter där ni!

Nu sitter jag och lyssnar efter Nellies mysiga snusningar, hno sover som en liten prinsessa! Var inne och tittade på Elina nyss och hon sover hårt, om jag skulle gå in med en hel orkester skulle hon nog inte röra en fena, min lilla gullhöna!



En bild från Elinas födelsedag, ny hjälm och cykel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0