Kvällspromenix och abstinens

Jahopp, då sitter man här. Som alla andra goa gamla bloggare.
Idag gick det ganska så smärtfritt att lägga mina små knoddar. Min ganska så trotsiga treåriga tös vart förbannad på mig när ja (som alltid får tala om för henne hur trollen kommer och förstör hennes tänder om man inte tar bort dom med tandborsten varje kväll) så hon skrek lite innan jag äntligen fick borsta bissingarna. Vi läste en saga (mamma mu, finns det någon värre el?) som var MYCKET uppskattad. Hon somna som en liten gris, helt utslagen.

Sen var det då dags för nästa lilla knoddis, vår snart 7 månaders tös (info. för ni som inte känner mig) att sova. Hon åt lite gröt, somnade med sista skeden i mun, väckte henne, på med nattlinne, byta blöja, amma henne, DECKAD!

Sen var det dags att gå en underbar kvällspromenad med Minna. Gick ganska långt, var jätte mysigt nere vid hamnen nu så här på kvällen. Känner mig himla duktig som tagit tag i skiten och börjat röra på mig och sluta med de mesta onyttigheter som förekommit varje kväll/dag/morgon/natt i min soffa framför teven. bra ju!

P.s Otroliga besvär med abstinens... MÅSTE ha något sött snart.. annars kommer jag att kola vippen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0