Jimmys överaskning...

Blev ingenting! FYYY Jimmy. Jag blev SÅ besviken när jag kom hem...

Men han sa att jag hade tagit en sak för honom, så han inte kunde göra det han hade planerat.
Okey tänkte ja, vad kan det vara.

Nyss gick han ut från ytterdörren och cyklade iväg. Han säger ju självklart alltid vart han går om han går ut, men de gjorde han inte nu! Och jag funderade och funderade vad de for i han. 
Sen kom han hem och hade köpt MASSA mys till ikväll, chips choklad och läsk och massa gott!
Åhh min sötis, TACK! <3 

Då hade jag alltså tagit med mig plånboken (som vi har gemensamt) till Sandra. Så han kunde ju inte köpa något när han inte hade några pengar. haha , så det kan bli!

Dock blev det ju inte lika mysigt nu, eftersom han hade tänkt tända ljus och dukat upp lite fint.. men men, det får bli en annan gång! Tack för tanken Sweetie;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken gullig tanke!! Och det är ju faktiskt tanken som räknas.. :D Ta hand om varandra. PUSS Å KRAAAAM! :D

2009-05-24 @ 02:15:35
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0