Jag tror jag är besatt!

Jag känner att det kommer krypandes, mer och mer. Besattheten tar över.
Jag är besatt av mig blogg, och det har bara gått en vecka! Jag skriver inlägg, flera gånger per dag. Men skulle gärna skriva flera!

Jag tycker att det är så nedrans kul! Det är så härligt att få skriva av sig, att få slappna av, för det gör man ju.
Älskar att skriva om mina BARN det är jätte kul. Och denna blogg kanske är riktad just till dom som har barn? För dom som inte har barn kanske tycker att det är helt värdelöst tråkigt att läsa någons blogg som det bara handlar massa om vad barnen gör, hur mycket dom ätit, hur mycket dom skrikigt, hur snälla dom varit, hur mycket dom bajsat, vad dom sade, osv. Eller jag vet inte?

JAG tycker alla fall det är kul att läsa om andra mammors bloggar. Även dom som inte har barn också. Men de är ju alltid kul att läsa om likasinnade!

Och detta är även som min egna lilla dagbok, som alla får ta del av. Så jag skriver vad jag gjort under dagen och vad jag ska göra. Vad mina barn gjort och osv. Så att jag själv kan läsa senare i livet och komma ihåg vad jag gjorde och vad jag sa till mina barn och jaa.. ni hajjar?  

Kommentarer
Postat av: Emma

I have no kids, and I enjoy this anyway! ;D Men kanske är för jag känner dej..vet ej. ;p Haha!

2009-05-17 @ 01:34:01
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0