Västervik full av se värdigheter?

Lite update här då!!


Njaa.. kanske inte så mycket sevärdigheter i MINA ögon.......


Min promenad med Nellie, blev ganska lång! Vi gick en sisådär 40-50 minuter.
Shit vad jag har ont överallt!! Träningsvärk i varenda muskel nästan.
Ont i amrarna, benen, ryggen, axlarna, nacken, magen, FÖTTERNA?! Ja, överallt i stort sätt..
Måste påminna om att jag ju som sagt börjat bli lite mer nyttiig och duktig, och därmed börjat gå ut och power walka varje kväll. Med mig har jag ju såklart min homie Minna! Så det är promenadernas fel, och nyttigheternas fel att min kropp är så ledsen. Fast å andra sidan äre ju ändå ganska bra ju...

I alla fall, den här kvällspromenaden. Den slutade icke med att lillan somnade. Hon satt mest och tittade och var helt uppslukad av verkligheten... typ, träd. bilar. träd. bilar. mark. mark. Och åter bilar, träd och mark! Tänk att så lite kan roa en sådan liten själ! underbart, tänk om det vore så för en själv! ;)

Efter en lång stund av studerande gav jag mig fan på att jag skulle få henne att somna i det härliga vädret och den underbara vagnen, som för övrigt var ganska hård, och dessutom hade vädret blivit en aning kyligt. Men jag intalade mig att allt var super! Men tydligen gick det inte lika bra att övertyga min stackars tös som absolut inte ville sova. Jag gick och gungade vagnen, hoppade lite med den. Jag körde den över gräset så det skulle guppa. Det såg mest ut som att hon tyckte jag var dum i huvudet. Haha.... Till slut gav jag upp. Och vi gick in, sa Hej till älsklings-Jimmy och satte oss i soffan och mös en stund. Sedan låg hon i spjälsängen och lekte tittut med mig. Och så passade hon även på att öva sina skills i att dra sig upp med hjälp av sängkanten på spjälisen. Gick väl så där. Bättre lycka nästa gång gumman! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0